Styrketräning bästa hjälpen vid värk!!

Har insett styrketräningens betydelse för min del..jag hade väldiga problem med nack ont och huvudvärk när jag var i tonåren och inte direkt höll på och träna mer än den vardagliga träningen samt ridning. Sedan i gymnasiet började jag med styrketräning och är det bästa jag gjort. Knappt haft känningar av nack ontet samt huvudvärken har minskat väldigt mycket med. Nu när jag vart i från träningen bara en vecka känner jag direkt i nacke och axlar.. så man ser ju vilket effekt det har, samt massa andra bra det drar med sej. Kommer aldrig sluta att styrketräna...så ni som inte gör det idag, börja räcker med någon gång i veckan, men det kommer att göra dej gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0