Några guld dagar på västkusten

Var på västu´kusten några dagar och var en av de roligaste, och mysigaste dagar på länge..  Älskar att vara kring havet. jag känner ett sådant inre lugn, sover gott och mår allmänt väldigt bra när jag är i den miljön. Omgavs av positiva härliga människor som jag hittade på mycket skoj med. Var även och träna på ett av de bästa gymmen jag vet.. Motionshuset i Falkenberg.. inga speciellt lyxiga lokaler precis då det är i ett omgjort garage de befinner sig. Men de har lagt sitt på kvalite pass och en grymt härlig miljö som man inte kan bli annat än glad och tränings entusiastisk av..  Lade mkt fokus på bålträning vilket jag känner är en av mina svagare sidor och något jag ska öva mer på.  Känner även att jag bör lägga mkt tid på stretch samt avslappning då jag oftast glömmer andas i övningar samt är väldigt spänd i axlar och nacke. Många behöver faktisk lägga sitt fokus på stretcha mer än träna för att komma i form.. Nu ska jag baka bröd och göra hummus. Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0