Lovely måndag..hm kan ju diskuteras

Helgen sprang iväg lika fort som vanligt.. konstigt att alltid måndagar ska va så typiskt måndagar..inte min dag, men ska nog vara så helt enkelt.. kan inte alltid va på topp. =)om det blir en massa stavfel här ibland när jag skriver så beror det på att mitt tangentbord börjar bli segt på vissa bokstäver=) Idag vaknades det tidigt.. pigg som en lärka kl kvart i fem och tog mej en morgonprom. Månsken och klart och friskt höstväder.. Hösten är helt klart bästa tiden på året.sen vart det jobb och träning..Jobbet va mindre kul idag då vi hade stor möte och prat om kommande varsel.. träningen gick kanon däremot. Gjort märkbara skillnader i min utveckling när det gäller både styrkan och uthålligheten. Idag körde jag rygg "favvo muskel grupp" och axlar.. avslutade med 23 min tuffa intervaller.. och oh så bra de gick.

kännt mej super pigg dygnet runt senaste.. Snälla linus har hjälpt mej med att hitta bra musik idag så har mycket att lyssna igenom under morgondagens jobb dag=) Utöver träningen har det blivigt en hel del fixande med mitt kommande projekt som tar väldigt mycket tid nu. Åter kommer mer sen vad det handlar om. Men än så länge går det åt rätt håll, har fixat några sammarbetspartner vilket är kul.. fick en liten svacka igår och kände det som ett stort berg framför mej igår.. men ska tacka Niklas för alla kloka ord och nu är jag på g igen.. Du är bra snäll du vännen:)
Efter hemkomst blev det matlagning.. idag gjordes det en plåt med massa olika sorters ugnsrostade grönsaker med diverse kryddor och grejer på.. Blev även en ihop rörd sallad och ris och ugnsbakad fisk. 


Med tanke på det otroliga väder idag blev det en tur ner till sjön för att fota. Helt stilla och såå ljuvligt. Flög även en luftballong över sjön. Såg riktigt härligt ut.. nåt jag vill göra.. Detta är verkligen ro för själen och så skönt att komma till detta ställe när man haft en stressig dag med tusen järn i elden. Idag har jag verkligen kännt att man vill nog för mycket ibland.. man tror och vill hjälpa hela världen ibland att man många gånger glömmer av sej själv..

Håller på att planera ett upplägg för patrik som ska tävla i lucia pokalen i fitness i december och har idag fått ta på bra personer som kan va till god hjälp och har erfarenhet av detta.  Annars går som sagt mycket av resterande tid till mitt kommande projekt..  där jag hoppas en dröm ska nås!! Hoppas på en USA resa.. men mer säger jag inte nu.. nu väntar min katt på att jag ska komma och ge henne mat så dags att sluta.. gokväll!

Dagens tänkt.. omge dej med människor som gör dej glad  skit i alla som bara suger energi ifrån dej.. ät gott/bra, stressa inte och se till att få din sömn.=)/Lena

Utsikt hemifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0