Lena-Torsdag..

Oj vad veckan går snabbt då.. redan torsdag.. vart full rulle hela dagarna så inte konstigt tiden går snabbt. Börja dagen med att se ett stort stjärnfall, så man kan ju alltid hoppas att önskan slår in. =p Sen blev det en snabb frukost i vanlig ordning på havregryn, blåbär, ägg, omega 3. och mjölk.
Hade vart bra om man kunde blogga när man va på jobbet för idag har massa tankar och ideer kommit upp undertiden man jobbat.. Har på tv nu undertiden där det är ett program från Norge.. vilken natur.. såå vackert! Sugen på att åka på någon äventyrsresa faktiskt.. Ja hur som helst. Efter jobbet idag var jag och kikade på ett boende i Borås och tackat ja till detta känns bra att slippa pendla så. Sen blev det gymmet och tränade armar idag. Hade tur att Martin va där och fick lite hjälp på traven så japp.. gick riktigt bra. avlsuta med statisk plankan med Nicke idag medvi körde lite tävling:) samt lite på crosstrainern.

Skrev ju att jag och Patrik skulle träna ihop denna vecka men pga olika arbetstider så fick vi inte ihop det så bra så hoppas på nästa vecka. Imorn är det äntligen fredag och massa kul i helgen väntar. Fest imorn och Gbg på lördag.. sen blir de greja till flytt.

vart fint väder ute idag.. passade på att va ute lite när jag kom hem och klippte lite lite gräs samt gjorde en äpplepaj.

Va nog allt för idag.. väntar med spänning på min beställning jag gjort från Sami och se hur produkterna är enligt mitt tycke. Vart en härlig dag idag..

Lön i morgon Gött! hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0