Lena-Tisdag 22/9

Höst rusk.. ja så kan man nog kalla det idag.. började med att komma försent till jobbet efter att stått i bilkö på R 40 en bra stund. Vart en seg dag på jobbet idag och vart lite stel i vaderna idag.. kan bero på truckskorna tror jag..  Vi hade en intressant diskussion på jobbet idag.. att man tar oftast saker så för givna.. att man kommer upp ur sängen varje dag, att man är frisk och kan göra vad man vill. Bara  sådana enkla självklara saker.. man borde uppskatta mer vad man har runt omkring sig. Samt inte dra förhastade slutsatser om människor som man lätt kan göra. Jag tränade idag ben och bröst samt en bra övning om man har pronations problem som jag tänkte testa. Fick öva min engelska idag då min engelska kompis var tillbaka efter ett längre uppehåll. va kul!Formen va bra idag med och det onda i vaderna är borta. Efter träningen så blev det en promenad på Rya åsar med Andreas.. skönt med lite frisk luft.

Till kvällsmat blev det ris och tonfisk med groddar, spenat, citron, tomat, kryddor, samt ugnsbakade rödbetor med feta ost och pinjenötter.

Sen vill jag bara på peka en kommentar från någon anonym som skrivit ang min hjälp till Natalie. Nej jag har inte lagt mig i hennes träning alls mer än lite tips. Dels har jag jättemycket runt om mig nu med mycket projekt som tar tid samt löser min jobb situation mm så har inte tagit på mig detta också..än. Jag är som sagt ingen expert på fitness för det är mycket som man bör kunna där, men vad jag kan göra sedan däremot är att hjälpa till med att få hjälp från någon som är bra insatt och även ge tips av vad jag har lärt mig på mina utbildningar. Men än så länge är jag som sagt inte med i spelet mer än motiverar henne om nu detta är hennes mål. Så ligger det till så behöver ni inte störa er mer på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0