Lena-Soliga söndag!!

Kan en dag börja bättre än först sova tills man vaknar utvilad och sen ge sej ut på en morgon promenad i ett strålande solsken och vacker natur där man har utsikt över en spegel blank sjö med en morgondimma vilande över. Nä tror inte det.. att jag fick sällskap på rundan på morgonen här inte till vanligheterna men uppskattad=) Vi prata om det när man gick.. att tänk vilken livskvalitet detta är.. komma hem och avnjuta en god frukost och läsa morgontidningen och sedan planera dagen.. Nu sitter jag en annons till en försäljning jag snart kommer starta upp och tar sin lilla tid att få ner en kortfattad bra text när det egentligen finns massor att skriva om=) I eftermiddag ska jag och Natalie förmodligen ta lite mer kort som bla kommer hamna här. Lite lättare typ av träning kanske det kan bli med.. Är ju lite vilodag idag.. men min kropp mår bäst av aktiv vila.. men på en behaglig nivå=) Veckan blir nog händelserik i vanlig ordning mycket som ska göras inför kommande projekt. Sedan blir det träning med Patrik denna vecka ska bli intressant och se hur detta blir.. blir en utmaning för mig med. Så kl 17 00 Onyx 4 gånger denna vecka kör vi hans pass. Bäst att ladda hehe.. Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0