Lena- Då var det måndag igen...

Helgen lika fort gången som vanligt och idag får jag säga det var lite segare att gå upp än vanligt.. somna sent igår.Börjar bli bra mörkt ute nu.. och kallt att sätta sig i bilen på morgonen.
Annars har inte dagen vart allt för händelserik mer än jobb och träning och jobb med mitt projekt. Mycket att sätta sig in i. Försöker även repetera mycket från min kostutbildning nu så man håller det färskt så att säga. Träningen gick bra idag.. tränade rygg och axlar och slog mitt personliga rekord åter igen.. härligt! 62 kg i sittande chins om man kan kalla den så.. och 55 i sittande rodd. Kul.! Blev ett snabbt och lite kortare pass än vanligt.
Nu blir det sängen tidigt ikväll.. ska kolla på ett boende i Borås idagarna med, känns bra.
Thats it for today!


Här kämpas det på av Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0