Torsdag..

Jag har blivigt lite sämre på att hinna med att uppdatera varje dag men kommer i fortsättningen inte göra det varje dag utan skriver mer om när jag har något speciellt att skriva om.

Kan väl i dag bara skriva en liten påminnelse om hur viktigt det är att få i sig sin dagliga mängd vitaminer, mineraler  och antioxidanter för att uppehålla ett strakt imunförsvar samt en god hälsa i övrigt. Det har en oerhörd betydelse ska ni veta.
Även om man äter en bra kost når man inte upp i den dagsdos mängd man behöver få i sig och då kan ett kost tillskott av multivitamin tablett, omega 3 tablett tex vara ett bra tillskott till en bra kost.  Tänk bara att näringsvärdena kan skilja mycket mellan olika märken så välj rätt sort för bästa resultat.

För er som är intresserade så kan ni köpa bra sådana produkter genom mig där ni garanterat får en hög näringsmängd till bra kvalitet,  alltså även ett gott resultat och mer för pengarna.

Jag har själv börjat äta multivitaminen kvinna vital samt fortsätt med mitt intag av omega 3 och känner efter att jag börjat med de produkter jag nu driver försäljning av blivigt bra mycket piggare. Även de som köpt av mig än så länge har vart mer än nöjda så det är kul när man märker goda resultat. Man blir glad när man kan hjälpa andra människor att må bättre.

Som bas räcker fiskolja i form av super omgega 3 samt multivitamin oftast gott och väl. Men i vissa fall då näringsbrist av något särskilt ämne eller sjukdom mm är inblandat kan man behöva komplitera eller välja något annat. För mer info kontakta mig så undersöker vi vad som är bäst för just dig. =)

För er som funderar på om ni ska vaccinera er mot svininfluensan eller inte rekomenderar jag att läsa artikeln på Sami Kallios blogg så kanske ni får ett lite bättre hum om vad det faktiskt innebär. Då går ni in på sida www.samikallio.com

Ha en fortsatt bra kväll/ Lena

Imorn ska de blir snö sägs det på väder, ett helt område dessutom..=(  hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0