Tisdag.. träningsvärk

idag har jag haft träningsvärk som sjutton efter rygg och axelpass igår.. blivigt endel cross trainern pass sistonde med.. längre lågintensiva pass samt styrka där imellan.  Idag tränade jag ben och bröst och fick en hel del hjälp av Martin vilket var guld värt.  Har märkt enorm skillnad på prestation efter jag börjat med mina vitamintabletter så gott folk.. glöm inte ät vitaminer.. det är inget hokus pokus.. utan livsviktigt.. Inte bara C vitamin vi behöver äta mer av för att indvika förkylning som många tror.. det gäller att få en balans av alla. Mer av vissa kan hända dock.   Laga väldigt god middag idag.. stekte strimlat kyckling kött (på låg värme)med paprika, chili, broccoli, champinjoner och lök samt minimajs. Krydda med tacokrydda och hällde över lite kokosmjölk och lät sjuda en stund. Gott både att äta varmt till ris eller kallt och blanda i sallad. Lätt och gott.

Trevlig kväll//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0