Så härligt med fredag!

Ett stort grattis till Patrik som blivigt pappa.. kul=) lite ledigt från träning mm.. innan det blir hårdkörning inför lucia pokalen..=) Blir kul.
Lärde mej allt om vasaloppet och stockholm maraton igår då jag fick sällskap av en väldigt pratsam herre på crossen.. hehe.. han prata i eett i 50 min. hehe.. så nu är jag expert på detta område.
Tagit nytt körkortsfoto idag, då mitt har blivit stulet eller tappat. Trodde man gjorde det hos polisen men inte.. man gjorde det tydligen på vägverket numera. så nu vet ni det om ni förlorar det.  Ikväll blir det troligen film.  män som  hatar kvinnor.

Trevlig kväll/

Vad vore livet utan kärlek och underbar musik!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0