Onsdag..

On

Underbar bild jag hitta.. hit ska jag åka en dag..=)

Jahopp då kör jag bloggen själv från och med nu.. =)

Pustigt ute idag=) Vart oerhört pigg och stark i kropp idag.. slog personrekord åter igen ..
Börja dagen med en härlig morgonprom, sen blev de det jobb. Ja just det , smycka tanden idag med ju. En diamant på höger sida..blev tjusigt=)
Tränade på nya gymmet på knalleporten idag.. och nja... föredrar nog gymmet på Bryggaregatan får jag nog säga. Men men.. det är vad jag tycker och passar mig bättre. Har fått lite erbjudanden att börja jobba på några andra gym vilket isf kommer innebära att jag måste säga upp medlemskap på Onyx och tveksamt tveksamt.. får överväga lite. Trivs ju bra och har så många kompisar där ju så vore tråkigt.. men får se vad som händer. Fått klart annons nu med så hoppas kunna köra i gång lite mer med det.. Planerar resa till Norge en kommande helg nu och Hälsa på några vänner... saknar dej Anna!!
Jo till träningen nu idag då.. tränade bröst samt Ben och lite mage idag. Blev mindre övningar på varje muskel pga färre maskiner på gym, så blev lite annat än vad jag brukar köra. Sedan blev det ett rodd intervall pass nere på gym i stan som Stefan hade. Bra pass!Där slog jag person rekord. Kom ner till 1, 50 . Va kul.

Tips från mej på bra gröns. som har stor påverkan på din prestation samt kropps styrka.

Rödbetor , Broccoli samt vitkål.
Ugnssteka är att rekomendera och smaksätta med olika kryddor och oljor.  Går att hitta på mycket.  Se till att få i dig tillräcklig mängd vitaminer samt bra fetter varje dag det gör så mycket ska ni veta på hur bra man mår.   Många tycker man pratar så mycket hokus pokus när man försöker säga hur viktigt det är med frukt och grönt, vitaminer och örter mm. Jag lovar det är såå viktigt för att kroppens funktioner skall fungera på bästa sätt. Jag tror man måste ha upplevt skillnaden för att förstå det.

Nä nu ska jag upp och va lite social.  Trevlig kväll och må väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0