Lena Måndag...

Måndag igen, regn och rusk i morse. Kände mej pigg och och stark imorse. Rörig dag på jobbet tycker jag då det flyttas och justeras om mycket samt mycket prat ang uppsägningarna. 
Även lite rörigt på gymmet där mycket förändringar skett med. Känner ändå att jag trivs bäst nere på Bryggaregatan. Men mina favvo maskiner är flyttade.. bu=/ Bara att gilla läget antar jag.  Kände mej lite ansträngd i musklerna idag så valde att inte köra rygg och axlar som jag brukar göra måndagar utan lyssna på kroppen och körde lite lätt kondtion bara.. så blir det styrka imorgon.
Körde 45 rodd bra och stärkande för rygg samt lugnt jogg 40 minuter.
Alles för today. Nu ska jag kolla ugnen så det inte bränner.. ,) hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0