inte så aktiv här jag vet...

Blir lite snålt med inlägg nu mera.. men har inte vart så motiverad att uppdatera.. men hur som.. julen närmar sej med stormsteg.. mysigt men känner inte jätte mycket av julstämning. En nyhet är väl att jag kommer jobba som styrketränings instruktör på gymmet Be wellnes på torsdag kvällar framöver vilket ska bli kul. Ett ställe att rekomendera faktiskt... väldigt omtänksam och trevlig personal och en härlig miljö. Ett gym man kan komma till precis som man är. Idag unnade jag mej en massage av Hanna på Onyx... rekomenderar henne varmt.. den massagen va väldigt nödvändig då jag hade många ömma punkter. framförallt i vader och nacke.

Ha en trevlig kväll nu och uppskatta människor som visar kärlek och uppskattning till er och som finns för er i alla lägen.. för det är då man verkligen förstår vilka som är ens riktiga vänner.

kram/Lena

http://www.youtube.com/watch?v=lmraSecyJ8U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0